En
temps de crisi la gestió documental ofereix la oportunitat d’aplicar tècniques
especifiques, a vegades provinents del món industrial, per trobar solucions als
problemes que sovint l’experiència i la intuïció no són capaços d’assolir sense
la intervenció d’un professional, és a dir, d’un gestor de documents que
analitzi internament quins són els sistemes de producció de documentació, com
està organitzada l’empresa a nivell burocràtic. Esbrinar com funcionen les
oficines i quina és la manera d’estalviar temps, ser més eficaços i eficients
en les gestions pròpies de l’empresa, i
com garantir que el sistema de gestió documental, més enllà de la simple
proposta d’una solució informàtica, sovint costosa i inadequada, que promet
molt més del què és capaç de donar i que al final abandonarem a la força del
nostre dia a dia, ens faciliti la quotidianitat esmerçant el mínim temps indispensable
per a fer allò que hem de fer i evitar duplicitats i un munt de metres quadrats per a la
custòdia de la documentació que l’empresa generi. Resumint, simplificació i
eficiència, en definitiva, reducció al màxim
de la complexa burocràcia d’una empresa o organització. Aquesta és una
de les solucions que ofereix l’empresa qu4tre, Gestió documental i Serveis d’arxiu, de recent creació.
qu4tre és una
empresa que ofereix solucions integrals de serveis documentals i arxiu, tant
d’àmbit públic com privat, així com per particulars. Està integrada per un equip multidisciplinari,
amb una àmplia experiència i formació en Arxivística i Gestió Documental, que
permet adaptar els serveis que ofereix a
les necessitats dels seus clients amb la màxima qualitat i
professionalitat.