dimarts, 22 de gener del 2013

L’arxivística moderna i la gestió documental en temps de crisi: simplificació i eficiència en els processos administratius.-



En temps de crisi la gestió documental ofereix la oportunitat d’aplicar tècniques especifiques, a vegades provinents del món industrial, per trobar solucions als problemes que sovint l’experiència i la intuïció no són capaços d’assolir sense la intervenció d’un professional, és a dir, d’un gestor de documents que analitzi internament quins són els sistemes de producció de documentació, com està organitzada l’empresa a nivell burocràtic. Esbrinar com funcionen les oficines i quina és la manera d’estalviar temps, ser més eficaços i eficients en les gestions pròpies de l’empresa,  i com garantir que el sistema de gestió documental, més enllà de la simple proposta d’una solució informàtica, sovint costosa i inadequada, que promet molt més del què és capaç de donar i que al final abandonarem a la força del nostre dia a dia, ens faciliti la quotidianitat esmerçant el mínim temps indispensable per a fer allò que hem de fer i evitar duplicitats  i un munt de metres quadrats per a la custòdia de la documentació que l’empresa generi. Resumint, simplificació i eficiència, en definitiva, reducció al màxim  de la complexa burocràcia d’una empresa o organització. Aquesta és una de les solucions que ofereix l’empresa qu4tre, Gestió documental i Serveis d’arxiu, de recent creació.
qu4tre és una empresa que ofereix solucions integrals de serveis documentals i arxiu, tant d’àmbit públic com privat, així com per particulars. Està integrada per un equip multidisciplinari, amb una àmplia experiència i formació en Arxivística i Gestió Documental, que permet adaptar els  serveis que ofereix a les necessitats dels seus clients amb la màxima qualitat i professionalitat. 
Per a més informació: www.qu4tre.cat o bé a informacio@qu4tre.cat.