dijous, 23 de setembre del 2010

2 comentaris:

Angelpas ha dit...

Les paraules encertades d'aquest savi que em recorda tant els meus vells professors als quals adorava...Quan em pensava que ja havia perdut tot aquella munió de saberuts resulta que a Internet puc fruir de nou escoltant algú que no parla ter parlar, ni per fer audiència,etc.
Jo que em considero artista i de lletres, tot i que els jocs matemàtics em plauen força, he tingut un xoc després d'escoltar aquest home i de la forma com s'esforça per subratllar la gravetat de la deficient assistència social de l'Estat cap als seus estadants.
Estadístiques, xifres, dades fredes i incontestables, han anat caient davant dels meus ulls implacablement, com espases acerades de tall poderós.
En resum que gràcies per posar-me una mica al corrent de les desgràcies a que estem i estarem sotmesos per ser tripulació catalana que viatja tant si vols com si no vols en aquest atrotinat, corcat i errant vaixells batejat amb el nom d'Espanya.

Unknown ha dit...

Benvolgut Angelpas,
MOltes gràcies pel teu comentari. Resto pensar que en el món hi ha moltes persones més així. Encara s'ha de creure en la condició humana.
Salut!