dissabte, 9 d’octubre del 2010

Benedicto XVI: La indecent, immoral i inoportuna visita del papa anomenat Benedicto XVI.-

Diuen que la visita del màxim responsable de l’església catòlica en aquest món, antic membre de les SS, sí, dels nazis, homòfog declarat i anti lleis de l’evidència, ens farà una visita passant per Madrid i Barcelona. En una altra ocasió ja vaig pronunciar-me en contra de qualsevol visita, digui’s com es digui l’”eminència”, que comportés alguna despesa extra a les malbaratades arques de l’Estat, però em sembla del tot inadmissible que després de la retallada als serveis públics i de la imposada reforma laboral, el govern de Zapatero faci ús dels nostres diners públics per sufragar els 50 milions d’euros que val la broma de la visita. Sí, 50 MILIOLS d’EUROS!, és o no una vergonya?.
M’he afegit a tots els moviments antivisita. De fet sóc dels que fa anys que busca ser excomulgat (de fet mai he comulgat i desconec si quan em va batejar (a la força, perquè el dictador Franco obligava a fer-ho), ho vaig fer, sense cap mena de possibilitat de dir que no, perquè com tothom sap encara no tens consciència ni pots parlar amb claredat), perquè estic segur, que malgrat no creure en cap deu, sóc dels qui consta a les llistes del catolicisme de manera fraudulenta, perquè segons la Llei de protecció de dades, m’haurien d’haver consultat si haig o vull ser en una llista d’aquesta mena, o no?.
Però no és d’aquesta qüestió que avui vull parlar. Si realment la fe cristiana defensa als pobres, millor que es quedi a casa, perquè cada cop que ve o va de “tournee” deixa la caixa dels pobres sense un cèntim. Així doncs, no és poc decorós, o gens, que vingui en temps de crisi, quan ens estan robant els diners impunement, i a sobre li hem de pagar la visita?. Pregunteu-li que li sembla a una família d’aturats sense dret a la miserable quantia de protecció?, o a qui se li hagi acabat l’atur?, ha, sí!, els criminalitzarem per mantes mentre que papa Roma li deixem, com si res, 50 milions d’euros. Què no tenim altres coses que pagar?, per exemple el deute que tenen les administracions amb tercers?, les nòmines dels seus treballadors i treballadores?, infraestructures: escoles, hospitals, etc. Se m’acudeixen tantes coses en que gastar 50 milions d’euros que em venen ganes de no sé què quan penso que les llençarem per una miserable estada d’un senyor amb tots els seus acompanyants.