diumenge, 30 de desembre del 2012

És temps de renovar-se, de canviar, de renovar-se un mateix.-


Escric aquest darrer post del 2012 per a explicar-vos un canvi en la direcció del timó de la meva vida. Fins ara, durant més de disset anys, he estat intentant ajudar a les persones que han tingut i tenen dificultats en els seus llocs de treball. Ho he intentat fer el més bé possible, vaja, com millor he sabut. Amb encerts i amb equivocacions, però sobretot amb molta passió. I crec que ha arribat el moment de canviar de rumb. Sense mirar enrere, només fins allà on m’ho permeti l’horitzó.
Sé que no em serà fàcil, perquè hom és la suma de les seves experiències i de les seves vivències. I no, no  hi penso renunciar a cap d’elles, perquè ara sóc aquí gràcies a elles, però podia haver aturat el meu vaixell en un altre port ben diferent d’aquest. El mar, el meu vell acompanyant, m’ha dut fins aquest port i ara és el moment de sortir a mar oberta i prendre un rumb ben diferent. M’ho demana el cor i també el cap. No ha estat una decisió presa fruit de l’atzar, no, ni molt menys. Ha estat una decisió meditada amb calma, assaborida i destriant la sal de la carn, la foscor de la llum i el desig de la raó.
Potser us semblarà estrany, i ho entenc. No deixaré, com és natural, de ser qui sóc, ni deixaré de pensar com penso. Però com tot a la vida, aquest bloc també ha d’evolucionar i mirar cap endavant, així que, a partir de l’any vinent, i suposo que algú ja ho pot haver intuït, dedicaré els meus esforços al món de l’arxivística i la gestió documental, des d’un punt de vista reflexiu, solidari, crític i professional.
No és que valgui allò de la dita “any nou, vida nova”, però he volgut explicar-vos el perquè dels canvis que a partir d’ara experimentarà aquest bloc.

El 2013  no ens deixem trepitjar, perquè tots junts som més forts!